KM 60 - ZAWIADOMIENIE O ZAWIESZENIU WYKONYWANIA TRANSPORTU DROGOWEGO
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Komórka organizacyjna
Wydział Komunikacji i Drogownictwa (KM), pok. 06 (parter), tel. 59841-85-44, e-mail: drogownictwo@powiat.slupsk.pl.
Opłaty
1. Opłata administracyjna:
Brak.
2. Opłata skarbowa:
1) za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł.
Opłatę skarbową można uiścić:
1) w Starostwie Powiatowym w Słupsku:
- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,
- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;
2) w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;
3) przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji np. "Opłata skarbowa z tytułu ..."). Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej;
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE;
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie wzorów zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów;
- rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje