Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

AB 08 - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ DO DODATKÓW MIESZKANIOWYCH

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura AB 08

Wniosek w formie pisemnej lub zgłoszenie telefoniczne.

 Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 109 (I piętro), tel. 59 84-18-545, e-mail:

architektura@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej zaświadczenie nie podlega opłacie skarbowej


Termin i sposób realizacji

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

3. Potwierdzenie faktów lub stanu prawnego.

4. Przeprowadzenie w razie potrzeby postępowania wyjaśniającego.

5. Wydanie zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia w formie postanowienia.

Wnioski przyjmowane są w biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.


Podstawa prawna

- art. 217, art. 123, art. 141, art. 217, art. 218 i art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.

- Kodeks

postępowania administracyjnego,

- ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 listopada 1994 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych.


Tryb odwoławczy

Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w ciągu 7 dni od daty otrzymania postanowienia.


Dodatkowe informacje, uwagi

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

3. Potwierdzenie faktów lub stanu prawnego.

4. Przeprowadzenie w razie potrzeby postępowania wyjaśniającego.

5. Wydanie zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia w formie postanowienia.

Wnioski przyjmowane są w biurze Obsł