OR 02 - WYDANIE DUPLIKATU, ODPISU, WYCIĄGU, WYPISU LUB KOPII
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o wydanie duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii (formularz do pobrania).
-
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Komórka organizacyjna
Wydział Organizacyjny (OR), pok. 205 (II piętro), tel. 59 84-18-585, e-mail: organizacyjny@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Opłata skarbowa: na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, nr 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010 w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub rozpoczętej strony. Dowód uiszczenia opłaty należy przedłożyć w momencie składania wniosku.
(cz. II pkt 4 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej)
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
Podstawa prawna
- - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
- - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
-
Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu wniosków.
-
Wydanie duplikatu, odpisu, wyciągu lub kopii na podstawie kompletu wymaganych dokumentów.