Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

OR 02 - WYDANIE DUPLIKATU, ODPISU, WYCIĄGU, WYPISU LUB KOPII

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura OR 02 

  1. Wniosek o wydanie duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii (formularz do pobrania).

  2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Wniosek 


Komórka organizacyjna

Wydział Organizacyjny (OR), pok. 205 (II piętro), tel. 59 84-18-585, e-mail: organizacyjny@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłata skarbowa: na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, nr 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010 w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub rozpoczętej strony. Dowód uiszczenia opłaty należy przedłożyć w momencie składania wniosku.

(cz. II pkt 4 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej)


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.


Podstawa prawna

  • - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego 
  • - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

  1. Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu wniosków.

  2. Wydanie duplikatu, odpisu, wyciągu lub kopii na podstawie kompletu wymaganych dokumentów.