AB 09 - ZATWIERDZANIE PROJEKTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o zatwierdzenie projektu zagospodarowania terenu (formularz do pobrania AB-09).
2. Załącznik:
- oświadczenie (formularz oświadczenia) o prawie do dysponowania nieruchomością oraz 4 egz. projektu budowlanego.
Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Komórka organizacyjna
Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 106 (I piętro), tel. 59 84-18-548, pok. 107 (I piętro),
tel. 59 84-18-594, pok. 108 (I piętro), tel. 59 84-18-546, e-mail: architektura@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z przepisami Kpa, lecz nie dłużej niż do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku wraz z załącznikami.
Podstawa prawna
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
- art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo budowlane.
Tryb odwoławczy
Od decyzji stronom przysługuje odwołanie do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem organu, który
wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje, uwagi
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Formularz wniosku i oświadczenia można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańca, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego
w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.