Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

AB 09 - ZATWIERDZANIE PROJEKTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura AB 09

1. Wniosek o zatwierdzenie projektu zagospodarowania terenu (formularz do pobrania AB-09).

2. Załącznik:

- oświadczenie (formularz oświadczenia) o prawie do dysponowania nieruchomością oraz 4 egz. projektu budowlanego.

 Wniosek

 Oświadczenie

 Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane


Komórka organizacyjna

Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 106 (I piętro), tel. 59 84-18-548, pok. 107 (I piętro),

tel. 59 84-18-594, pok. 108 (I piętro), tel. 59 84-18-546, e-mail: architektura@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z przepisami Kpa, lecz nie dłużej niż do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku wraz z załącznikami.


Podstawa prawna

- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.

- art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.

- Kodeks postępowania administracyjnego,

- Prawo budowlane.


Tryb odwoławczy

Od decyzji stronom przysługuje odwołanie do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem organu, który

wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.


Dodatkowe informacje, uwagi

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

1. Formularz wniosku i oświadczenia można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańca, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego

w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.