PS 04 PRZYZNANIE STYPENDIUM OSOBOM ZAJMUJĄCYM SIĘ TWÓRCZOŚCIĄ ARTYSTYCZNĄ, UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY DÓBR KULTURY
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie skróconego lub pełnego odpisu z rejestru powiatowych instytucji kultury.
2. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Dowód zapłaty może mieć formę wydatku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej (zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 września
2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej).
Wniosek o przyznanie stypendium
Sprawozdanie z realizacji stypendium
Komórka organizacyjna
Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Opłata skarbowa w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony. Opłatę skarbową należy uiścić: 1) wStarostwiePowiatowymwSłupsku:
- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,
- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;
-
w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
3) przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,
ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. wydanie odpisu z rejestru instytucji
kultury powiatu słupskiego).
Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Termin i sposób realizacji
14 dni od dnia otrzymania wniosku.1. Poświadczony urzędowo odpis wydawany jest każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, poprzez przesłanie na adres wskazany we wniosku bądź przekazanie osobiście wnioskodawcy lub osobie upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Odpis może być przesłany również w formie postaci dokumentu elektronicznego.
-
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
-
Wydanie odpisu.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.
Podstawa prawna
- art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- - rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2012 r. w sprawie sposobu
- prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
-
1. Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.
2. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
1) otwartydostępdozawartościrejestru;
2) wydanieodpisuzrejestrualboksięgirejestrowej.
3. Udostepnienie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
4. Odpis z rejestru może być:
1) pełny–zawieratreśćwszystkichwpisówdokonanychwksiędzerejestrowanej; 2) skrócony–zawieratreśćaktualnychwpisówdokonanychwrejestrze.
5. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowane oraz księgi rejestrowane instytucji kultury.