Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

PS 04 PRZYZNANIE STYPENDIUM OSOBOM ZAJMUJĄCYM SIĘ TWÓRCZOŚCIĄ ARTYSTYCZNĄ, UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY DÓBR KULTURY

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura PS 04

1. Wniosek o wydanie skróconego lub pełnego odpisu z rejestru powiatowych instytucji kultury.
2. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Dowód zapłaty może mieć formę wydatku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej (zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 września

2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej).

Wniosek o przyznanie stypendium

Sprawozdanie z realizacji stypendium

 


Komórka organizacyjna

Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony. Opłatę skarbową należy uiścić: 1) wStarostwiePowiatowymwSłupsku:

- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,

- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;

  1.  w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;

  2. 3)  przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,

    ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. wydanie odpisu z rejestru instytucji

    kultury powiatu słupskiego).

Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.


Termin i sposób realizacji

14 dni od dnia otrzymania wniosku.1. Poświadczony urzędowo odpis wydawany jest każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, poprzez przesłanie na adres wskazany we wniosku bądź przekazanie osobiście wnioskodawcy lub osobie upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Odpis może być przesłany również w formie postaci dokumentu elektronicznego.

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

  2. Wydanie odpisu.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.

 


Podstawa prawna

  • art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
  • - rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2012 r. w sprawie sposobu
  • prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

  1. 1. Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.

2. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
1) otwartydostępdozawartościrejestru;
2) wydanieodpisuzrejestrualboksięgirejestrowej.

3. Udostepnienie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.

4. Odpis z rejestru może być:
1) pełny–zawieratreśćwszystkichwpisówdokonanychwksiędzerejestrowanej; 2) skrócony–zawieratreśćaktualnychwpisówdokonanychwrejestrze.

5. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowane oraz księgi rejestrowane instytucji kultury.