PS 05 WPIS DO EWIDENCJI KLUBÓW SPORTOWYCH ( DOT. KLUBÓW SPORTOWYCH ORAZ UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE STOWARZYSZEŃ, KTÓRYCH STATUT NIE PRZEWIDUJE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wpis do ewidencji klubów sportowych/uczniowskich klubów sportowych.
2. Załączniki:
Zgodnie z art. 4 ust. 5 ustawy o sporcie i § 7 rozporządzenia w sprawie ewidencji klubów sportowych: 1) Statut;
-
2) lista założycieli, zawierająca ich imiona i nazwiska, daty i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania
oraz własnoręczne podpisy;
-
3) informacjaoadresiesiedzibyUczniowskiegoKlubuSportowego/KlubuSportowego;
4) dowóduiszczeniaopłatyskarbowejzawydaniedecyzjiadministracyjnej.
Dodatkowo - zgodnie z § 5 rozporządzenia należy dołączyć poniższe dokumenty potwierdzające dane, których wpisanie jest wymagane do ewidencji:
1) imiona,nazwiskaifunkcjęosóbwchodzącychwskładzarząduiorganukontroliwewnętrznej;
2) dane osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych.
Komórka organizacyjna
Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Opłata skarbowa: 10 zł.
(cz. I pkt 53 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej).
Uczniowskie Kluby Sportowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej zwolnione są z opłat skarbowych.
Opłatę skarbową należy uiścić:
1) wStarostwiePowiatowymwSłupsku:
- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,
- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;
-
w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,
-
ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. wpis do ewidencji klubów
sportowych/uczniowskich klubów sportowych).
Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
- Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
- Formularz wniosku można pobrać na stronie www.powiat.slupsk.pl lub www.bip.powiat.slupsk.pl.
- Wydanie decyzji administracyjnej po dokonaniu wpisu do ewidencji na podstawie wszystkich dokumentów (punkt III. 2 niniejszej informacji) potwierdzających dane, których wpisanie jest wymagane do ewidencji.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.
Podstawa prawna
-
ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
-
- rozporządzenie ministra sportu i turystyki w sprawie ewidencji klubów sportowych z dnia 18 października
2011 r.,
-
- ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,
-
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
-
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.