Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

PS 07 - WYDANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCEGO UTWORZENIE STOWARZYSZENIA ZWYKŁEGO

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura PS 07

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego utworzenie stowarzyszenia zwykłego.

2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł od wniosku o wydanie zaświadczenia. Opłatę skarbową należy uiścić:
1) w Starostwie Powiatowym w Słupsku:

- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,

- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;

  1. w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;

  2.  przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,

    ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. wydanie zaświadczenia potwierdzającego

    utworzenia stowarzyszenia zwykłego).

Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 217 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni (w przypadku dopełnienia wszystkich formalności).

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na stronie www.powiat.slupsk.pl oraz www.bip.powiat.slupsk.pl.

  2. Wydanie zaświadczenia.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.


Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,

  • -  ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Tryb odwoławczy

  1. Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Mieszkańców lub w Wydziale Polityki Społecznej pokoju 116 w Starostwie Powiatowym w Słupsku.