PS 10 - ZMIANY DANYCH ZAWARTYCH W EWIDENCJI KLUBÓW SPORTOWYCH ( DOT. UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH I KLUBÓW SPORTOWYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE STOWARZYSZEŃ, KTÓRYCH STATUT NIE PRZEWIDUJE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o zmianę danych zawartych w ewidencji klubów sportowych.
-
Załączniki - do wniosku o dokonanie zmiany w ewidencji należy dołączyć dokumenty, na podstawie których dokonano zmian:
1) protokół z walnego zebrania;
2) lista obecności na walnym zebraniu z podpisami członków uczestniczących w zebraniu;
3) podjęte uchwał ydotyczące zmian.
Do wniosku o wpis zmiany adresu siedziby do ewidencji – zarząd zobowiązany jest podać nowy adres siedziby oraz numer telefonu.
Komórka organizacyjna
Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Opłata skarbowa w wysokości 10 zł. Opłatę skarbową należy uiścić:
-
1) wStarostwiePowiatowymwSłupsku:
- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,
- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;
-
2) w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
3) przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,
ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. zmiana danych zawartych we wpisie
do ewidencji klubów sportowych).
Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Uczniowskie Kluby Sportowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej zwolnione są z opłaty skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
-
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na stronie www.powiat.slupsk.pl oraz www.bip.powiat.slupsk.pl.
-
Zmiany w ewidencji dokonywane są na podstawie kompletu wymaganych dokumentów.
-
Wydanie decyzji administracyjnej w sprawie zmiany danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych/klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statut nie przewiduje
działalności gospodarczej.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.
Podstawa prawna
-
ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
-
- ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,
-
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.