Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

PS 10 - ZMIANY DANYCH ZAWARTYCH W EWIDENCJI KLUBÓW SPORTOWYCH ( DOT. UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH I KLUBÓW SPORTOWYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE STOWARZYSZEŃ, KTÓRYCH STATUT NIE PRZEWIDUJE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ)

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura PS 10 

  1. Wniosek o zmianę danych zawartych w ewidencji klubów sportowych.

  2. Załączniki - do wniosku o dokonanie zmiany w ewidencji należy dołączyć dokumenty, na podstawie których dokonano zmian:
    1) protokół z walnego zebrania;
    2) lista obecności na walnym zebraniu z podpisami członków uczestniczących w zebraniu;

3) podjęte uchwał ydotyczące zmian.

Do wniosku o wpis zmiany adresu siedziby do ewidencji – zarząd zobowiązany jest podać nowy adres siedziby oraz numer telefonu.

Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Polityki Społecznej (PS), pok. 116 (I piętro), tel. 59 841-85-75, e-mail: ps@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 10 zł. Opłatę skarbową należy uiścić:

  1. 1)  wStarostwiePowiatowymwSłupsku:

    - gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,

    - kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;

  2. 2)  w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;

  3. 3)  przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,

    ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji, np. zmiana danych zawartych we wpisie

    do ewidencji klubów sportowych).

Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Uczniowskie Kluby Sportowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej zwolnione są z opłaty skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na stronie www.powiat.slupsk.pl oraz www.bip.powiat.slupsk.pl.

  2. Zmiany w ewidencji dokonywane są na podstawie kompletu wymaganych dokumentów.

  3. Wydanie decyzji administracyjnej w sprawie zmiany danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych/klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statut nie przewiduje

    działalności gospodarczej.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Polityki Społecznej w pokoju 116 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku.


Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,

  • -  ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,

  • -  ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.


Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.