Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

AB 11 - PRZYJMOWANIE ZMIANY DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura AB 11

1. Załączniki:

oświadczenie),

Wniosek o zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę (do pobrania formularz AB-11)

- oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością (do pobrania formularz

- oraz dokumenty zgodnie z art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

 Wniosek

 Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania

 Informacja uzupełniająca

 Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane


Komórka organizacyjna

Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 106 (I piętro), tel. 59 84-18-548, pok. 107 (I piętro),

tel. 59 84-18-594, pok. 108 (I piętro), tel. 59 84-18-546, e-mail: architektura@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z przepisami Kpa, lecz nie dłużej niż do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku wraz z załącznikami.


Podstawa prawna

- art. 33 ust. 2 oraz art. 36a, ust. 1 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,

- art. 163 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Tryb odwoławczy

Od decyzji stronom przysługuje odwołanie do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.


Dodatkowe informacje, uwagi

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

Wnioski przyjmowane są w Birze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.