Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

ŚR 25 - WYDAWANIE ZEZWOLENIA NA POSIADANIE, HODOWANIE LUB UTRZYMYWANIE CHARTÓW RASOWYCH LUB ICH MIESZAŃCÓW

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

 Procedura ŚR 25 

  1. Wniosek zawierający:

    • -  imię nazwisko oraz adres zamieszkania wnioskodawcy,

    • -  dokument potwierdzający pochodzenie psa, jego rasę, wiek i płeć (metryka, rodowód),

    • -  oświadczenia o niekaralności za kłusownictwo i znajomości stosowania przepisów dotyczących

      zakazu polowań z chartami.

  2. Załączniki:

- dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Wniosek w pliku DOC


Komórka organizacyjna

Wydział Środowiska i Rolnictwa (ŚR), pokój nr 315 (III piętro), tel. 59 84-18-528, e-mail: srodowisko@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej w wysokości: 82 zł.

Opłatę skarbową można uiścić:

  1. 1)  wStarostwiePowiatowymwSłupsku:

    - gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,

    - kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;

  2. 2)  w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;

  3. 3)  przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,

    ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk; z dopiskiem: „Opłata skarbowa z tytułu wydania zezwolenia

    na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców”.

Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.


Termin i sposób realizacji

  • jeden miesiąc,

  • -  dwa miesiące w przypadkach skomplikowanych.

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

  2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl.

  3. Wniosek można złożyć:

    1. a)  osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w pokoju 315 na III piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku,

    2. b)  elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP (z zachowaniem warunków określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego) lub usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego e-Doręczenia (zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych),

    3. c)  za pośrednictwem poczty na adres Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk.

 


Podstawa prawna

art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995 r. - Prawo łowieckie.


Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem Starosty Słupskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni w Biurze Obsługi Mieszkańców.