Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

ŚR 30 - WYDAWANIE ZGODY NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW Z TERENU NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

 Procedura ŚR 30

Wniosek właściciela nieruchomości lub posiadacza nieruchomości z dołączoną zgodą właściciela terenu. Wniosek powinien spełniać wymagania określone w art. 83b ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

Wniosek w pliku DOC


Komórka organizacyjna

Wydział Środowiska i Rolnictwa (ŚR), pokój nr 315 (III piętro), tel. 59 84-18-528, e-mail: srodowisko@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

  • -  jeden miesiąc,

  • -  dwa miesiące w przypadkach skomplikowanych.

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

  2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.

  3. Wniosek można złożyć:

    a)osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w pokoju 315 na III piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku,

    b)elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP (z zachowaniem warunków określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego) lub usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego e-Doręczenia (zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.),

    c) za pośrednictwem poczty na adres Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76- 200 Słupsk.

 


Podstawa prawna

Podstawa prawna:
- art. 90 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.


Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem Starosty Słupskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni w Biurze Obsługi Mieszkańców.