ŚR 30 - WYDAWANIE ZGODY NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW Z TERENU NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek właściciela nieruchomości lub posiadacza nieruchomości z dołączoną zgodą właściciela terenu. Wniosek powinien spełniać wymagania określone w art. 83b ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Komórka organizacyjna
Wydział Środowiska i Rolnictwa (ŚR), pokój nr 315 (III piętro), tel. 59 84-18-528, e-mail: srodowisko@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
-
- jeden miesiąc,
-
- dwa miesiące w przypadkach skomplikowanych.
-
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
-
Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
-
Wniosek można złożyć:
a)osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w pokoju 315 na III piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku,
b)elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP (z zachowaniem warunków określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego) lub usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego e-Doręczenia (zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.),
c) za pośrednictwem poczty na adres Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76- 200 Słupsk.
Podstawa prawna
Podstawa prawna:
- art. 90 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem Starosty Słupskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni w Biurze Obsługi Mieszkańców.