AB 16 - WYDAWANIE DECYZJI O LOKALIZACJI DRÓG ORAZ O POZWOLENIU NA BUDOWĘ W TRYBIE SPEC USTAWY
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie decyzji o lokalizacji dróg oraz o pozwolenie na budowę w trybie spec ustawy.
Komórka organizacyjna
Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 106 (I piętro), tel. 59 84-18-548, pok. 107 (I piętro),
tel. 59 84-18-594, pok. 108 (I piętro), tel. 59 84-18-546, e-mail: architektura@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Brak opłat
Termin i sposób realizacji
Do 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Podstawa prawna
- art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji
inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Tryb odwoławczy
Od decyzji wnosi się odwołanie do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał
decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje, uwagi
1. Wniosek o wydanie decyzji o lokalizacji dróg oraz o pozwolenie na budowę w trybie spec ustawy.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego
w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.