FN 01 - WYDANIE ZEZWOLENIA NA WYKREŚLENIE HIPOTEKI
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki (formularz do pobrania).
2. Załączniki:
− odpis z księgi wieczystej.
Komórka organizacyjna
Wydział Finansowo - Księgowy ( FN) pok.123 ( I piętro), tel. (59 8418520)
Opłaty
Nie podlega.
Podstawa prawna opłaty: art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
w związku z art. 70 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu
miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 m-cy.
Podstawa prawna
- art. 94-101 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje, uwagi
1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl
3. Dopuszcza się wniesienie żądania wraz z uzasadnieniem w dowolnej formie pisemnej, elektronicznej lub faxem.
4. Wydanie zezwolenia.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego
w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.