Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

FN 02 - ZWROT NADPŁATY

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura FN 02

Wniosek o zwrot nadpłaty (formularz do pobrania).

 Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Finansowo – Budżetowy (FN) pok.123 ( I piętro), tel. (59 8418520)


Opłaty

Nie pobiera się.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu

miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 m-cy


Podstawa prawna

§18 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia

gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

 SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

1. 2. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl

3. Dopuszcza się wniesienie żądania wraz z uzasadnieniem w innej formie pisemnej, elektronicznej

lub faxem.

4. 5. Zwrot nadpłaty na rachunek bankowy lub gotówką w kasie Starostwa Powiatowego.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego

w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.