FN 02 - ZWROT NADPŁATY
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą - Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o zwrot nadpłaty (formularz do pobrania).
Komórka organizacyjna
Wydział Finansowo – Budżetowy (FN) pok.123 ( I piętro), tel. (59 8418520)
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu
miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 m-cy
Podstawa prawna
§18 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia
gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. 2. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl
3. Dopuszcza się wniesienie żądania wraz z uzasadnieniem w innej formie pisemnej, elektronicznej
lub faxem.
4. 5. Zwrot nadpłaty na rachunek bankowy lub gotówką w kasie Starostwa Powiatowego.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego
w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.