Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

FN 03 - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI ZALEGŁOŚCI WOBEC POWIATU SŁUPSKIEGO I SKARBU PAŃSTWA

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura FN 03

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości zobowiązań. Wniosek może być złożony osobiście,

za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

2. Potwierdzenie dokonania opłaty.

 Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Finansowo-Budżetowy (FN), pok.123 (I piętro), tel. 59 84-18-520, e-mail:

ksiegowosc@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłata 17,00 zł, jeżeli zaświadczenie wydawane jest na wniosek zainteresowanego.

Podstawa prawna opłat: art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Opłatę skarbową można uiścić:

1) w Starostwie Powiatowym w Słupsku:

- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,

- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;

2) w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;

3) przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,

ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji np. "Opłata skarbowa z tytułu wydania

zaświadczenia o wysokości zaległości").

Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 35 Kpa bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie

skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.


Podstawa prawna

Podstawa prawna:

- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego.


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

Brak.