FN 03 - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI ZALEGŁOŚCI WOBEC POWIATU SŁUPSKIEGO I SKARBU PAŃSTWA
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości zobowiązań. Wniosek może być złożony osobiście,
za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
2. Potwierdzenie dokonania opłaty.
Komórka organizacyjna
Wydział Finansowo-Budżetowy (FN), pok.123 (I piętro), tel. 59 84-18-520, e-mail:
ksiegowosc@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Opłata 17,00 zł, jeżeli zaświadczenie wydawane jest na wniosek zainteresowanego.
Podstawa prawna opłat: art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Opłatę skarbową można uiścić:
1) w Starostwie Powiatowym w Słupsku:
- gotówką lub kartą płatniczą w opłatomacie,
- kartą płatniczą na stanowisku u pracownika załatwiającego sprawę;
2) w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku;
3) przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Słupsku: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010,
ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk (z dopiskiem operacji np. "Opłata skarbowa z tytułu wydania
zaświadczenia o wysokości zaległości").
Dowód wpłaty należy dołączyć do danej sprawy.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z art. 35 Kpa bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie
skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
Podstawa prawna
Podstawa prawna:
- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Brak.