GN 17 - UDZIELENIE 50% BONIFIKATY OD OPŁATY ROCZNEJ NA NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONEJ NA CELE MIESZKANIOWE
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o udzielenie 50% bonifikaty od opłaty rocznej na nieruchomości przeznaczonej na cele mieszkaniowe.
2. Załączniki wymagane od wnioskodawcy:
- dokumenty potwierdzające dochody uzyskane w roku poprzedzającym rok, za który opłata jest wnoszona.
Komórka organizacyjna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 212 (II piętro), tel. 59841-85-54, e-mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z Kpa
1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców. 2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl.
3. Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje, uwagi
Bonifikata jest przyznawana na dany rok kalendarzowy.