Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

GN 17 - UDZIELENIE 50% BONIFIKATY OD OPŁATY ROCZNEJ NA NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONEJ NA CELE MIESZKANIOWE

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura GN 17

1. Wniosek o udzielenie 50% bonifikaty od opłaty rocznej na nieruchomości przeznaczonej na cele mieszkaniowe.

2. Załączniki wymagane od wnioskodawcy:

- dokumenty potwierdzające dochody uzyskane w roku poprzedzającym rok, za który opłata jest wnoszona.

Wniosek


Komórka organizacyjna

Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 212 (II piętro), tel. 59841-85-54, e-mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z Kpa

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców. 2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl.

3. Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia

17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.


Podstawa prawna

- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje


Dodatkowe informacje, uwagi

Bonifikata jest przyznawana na dany rok kalendarzowy.