Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

GN 23 - UMARZANIE, ODRACZANIE LUB ROZKŁADANIE NA RATY NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH MAJĄCYCH CHARAKTER PUBLICZNOPRAWNY LUB CYWILNOPRAWNY PRZYPADAJĄCYCH POWIATOWI SŁUPSKIEMU LUB SKARBOWI PAŃSTWA (OSOBY FIZYCZNE)

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Prcedura GN 23 

  1. Wniosek o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter publicznoprawny lub cywilnoprawny przypadających powiatowi słupskiemu.

2. Załączniki:
- zeznanie o wysokości dochodu za rok poprzedni wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym

gospodarstwie domowym (kopia PIT winna być opatrzona datownikiem Urzędu Skarbowego),

  • -  zaświadczenie o dochodach wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie

    domowym z ostatnich trzech miesięcy,

  • -  ewentualną informację o wysokości innych dochodów (renty, alimenty itp.),

  • -  inne na żądanie,

  • -  informacja o otrzymanej pomocy publicznej lub zaświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis

    w przypadku, gdy wnioskodawca jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca

    2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

  • -  formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis wg rozporządzenia

    Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.

Wniosek 


Komórka organizacyjna

Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 215 (II piętro), tel. 59 84-18-521, e-mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłaty nie pobiera się.


Termin i sposób realizacji

Nie podlega procedurze Kpa. Załatwiane w trybie postępowania cywilnego w terminie uzależnionym od stopnia trudności sprawy oraz posiadanych dokumentów.

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.


Podstawa prawna

- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.


Tryb odwoławczy

  1. Odwołanie nie przysługuje.