AB 12 - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O BRAKU SPRZECIWU DO ZGŁOSZEŃ
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (formularz do pobrania AB-12).
Komórka organizacyjna
Wydział Architektoniczno–Budowlany (AB), pok. 106 (I piętro), tel. 59 84-18-548, pok. 107 (I piętro),
tel. 59 84-18-594, pok. 108 (I piętro), tel. 59 84-18-546, e-mail: architektura@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Od zaświadczenia: 17 zł.
- nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego,
- nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia oraz złożenie pełnomocnictwa w sprawach nauki,
szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia,
- zwalnia się od opłaty skarbowej: jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje
pożytku publicznego w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego, osoby które przedstawią
zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z przepisami Kpa, lecz nie dłużej niż do 7 dni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna
- art. 123, art. 141, art. 217, art. 218, art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku w terminie 7 dni od daty otrzymania za pośrednictwem Starosty Słupskiego.
Dodatkowe informacje, uwagi
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
2. Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.