Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

ŚR 37 - UMARZANIE, ODRACZANIE LUB ROZKŁADANIE NA RATY SPŁATY NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH MAJĄCYCH CHARAKTER PUBLICZNOPRAWNY PRZYPADAJĄCYCH POWIATOWI SŁUPSKIEMU ORAZ JEGO JEDNOSTKOM PODLEGŁYM (OSOBY FIZYCZNE)

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

 Procedura ŚR 37

1. Wniosek o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter publicznoprawny przypadających Powiatowi Słupskiemu oraz jego jednostkom podległym.

2. Załączniki:

  •   zeznanie o wysokości dochodu za rok poprzedni wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym (kopia PIT winna być opatrzona datownikiem Urzędu Skarbowego),

  •   zaświadczenie o dochodach wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym z ostatnich trzech miesięcy,

  •   ewentualną informację o wysokości innych dochodów (renty, alimenty itp.),

  •   inne na żądanie,

 informacja o otrzymanej pomocy publicznej lub zaświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis – w przypadku, gdy wnioskodawca jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,

 formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis wg rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.

Wniosek w pliku DOC


Komórka organizacyjna

Wydział Środowiska i Rolnictwa (ŚR), pok. 316 (III piętro), tel. 59 84-18-534, e-mail: srodowisko@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłaty nie pobiera się.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 35 Kpa bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy.

  1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

  2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl.

  3. Wniosek można złożyć:

    a) osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 lub w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w pokoju 316 na III piętrze Starostwa Powiatowego w Słupsku,

    b) elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP (z zachowaniem warunków określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego) lub usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego e-Doręczenia (zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych),

    c) za pośrednictwem poczty na adres Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk.


Podstawa prawna

- art. 64 w związku z art. od 55 do 59 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.


Tryb odwoławczy

Odwołanie nie przysługuje