ME 01 - ZARZĄDZANIE ZMIANAMI
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Komórka organizacyjna
Wydział Organizacyjny (OR), pok. 116 (I piętro), tel. 59 84-18-585, e-mail: organizacyjny@powiat.slupsk.pl
Termin i sposób realizacji
-
Każda zmiana w Systemie Zarządzania Starostwem wymaga zgłoszenia Koordynatorowi SZS.
-
Wniosek o zmianę może zgłosić każdy pracownik Starostwa Powiatowego w Słupsku.
Podstawa prawna
- zarządzenie Nr 21/2023 Starosty Słupskiego z dnia 14 lutego 2023 r. w sprawie „Systemu Zarządzania Starostwem” w Starostwie Powiatowym w Słupsku
Dodatkowe informacje, uwagi
Cel procedury
Ustalenie trybu oraz zasad zmiany dokumentacji: procedur oraz załączników w ramach Systemu Zarządzania Starostwem.
Etapy postępowania:
- W przypadku zaistnienia potrzeby:
- a) zmiany procedury,
- b) wprowadzenianowejprocedury,
- c) likwidacji procedury,
- zgłaszający przygotuje wniosek z uzasadnieniem i przekazuje go Koordynatorowi SZS.
-
Zgłoszenie zmian następuje w formie pisemnej lub ustnej.
-
Zgłoszona zmiana analizowana jest przez Koordynatora SZS, Lidera merytorycznego SZS oraz właściciela
procedury pod kątem zasadności zmian.
-
Koordynator SZS decyduje o zmianie procedury, wprowadzeniu nowej procedury lub likwidacji procedury.
-
Wszystkie etapy postępowania koordynuje Lider merytoryczny SZS.
-
Po zakończeniu prac związanych ze zmianą właściciel procedur przygotowuje procedurę do zatwierdzenia
przez Koordynatora SZS.