GN 13 - WYWŁASZCZENIE
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o wywłaszczenie sporządzony zgodnie z art. 116 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
-
Załączniki do wniosku: zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Komórka organizacyjna
-
Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 222 (II piętro), tel. 59 84-18-593, e-mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Termin i sposób realizacji
-
Zgodnie z Kpa.
-
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
-
Formularz wniosku można pobrać na stronie bip.powiat.slupsk.pl.
-
Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania,
zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
-
Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.
Tryb odwoławczy
-
Od decyzji wydanej w toku postępowania stronie służy prawo wniesienia do Wojewody Pomorskiego odwołania za pośrednictwem Starosty Słupskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Natomiast na podstawie art. 127a Kpa w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję (oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania).