Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

GN 25 - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH PRZEKSZTAŁCENIE PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W PRAWO WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Prcedura 25 

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.

2. Załączniki:

  • −  dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50,00 zł,

  • −  formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (dot. osób

    prowadzących działalność gospodarczą),

  • −  zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku ubiegania się o pomoc de minimis

    oraz w dwóch poprzednich latach (dot. osób prowadzących działalność gospodarczą).

Wniosek 


Komórka organizacyjna

Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 212 (II piętro), tel. 59841-85-54, e- mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Opłaty skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 50,00 zł.


Termin i sposób realizacji

W terminie 4 miesięcy od dnia otrzymania wniosku, albo w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku właściciela lokalu uzasadniony potrzebą dokonania czynności prawnej mającej za przedmiot lokal albo właściciela gruntu uzasadniony potrzebą ustanowienia odrębnej własności lokalu. /.

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców. 2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl

3. Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.


Podstawa prawna

ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.