Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Powiat Słupski

GN 21 - USTALENIE INNEGO TERMINU ZAPŁATY OPŁATY ROCZNEJZ TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ POWIATU SŁUPSKIEGO

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Procedura 21

1. Wniosek o ustalenie innego terminy zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. 2. Załączniki:

  • -  w przypadku prowadzenia przez wnioskodawcę działalności gospodarczej lub w sytuacji gdy nieruchomość stanowi adres lub siedzibę zgłoszonej do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej i jest wykorzystywana lub udostępniana w celach umożliwiających uzyskanie korzyści majątkowych do wniosku należy załączyć dane wymienione w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis,

  • -  formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,

  • -  zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku ubiegania się o pomoc de minimis oraz

    w dwóch poprzednich latach,

  • -  sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych

Wniosek 


Komórka organizacyjna

Wydział Gospodarki Nieruchomościami (GN), pok. 212 (II piętro), tel. 59841-85-54, e- mail: nieruchomosci@powiat.slupsk.pl


Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Procedura nie podlega Kpa. Załatwienie sprawy uzależnione jest od kolejności i ilości wniosków na stanowisku.

1. Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców. 2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.bip.powiat.slupsk.pl

3. Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Mieszkańców, na parterze siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14.


Podstawa prawna

ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje


Dodatkowe informacje, uwagi

Wniosek należy złożyć nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności.